راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته در کرج

نصب و راه‌ اندازی دوربین مدار بسته در کرج

اگر در استان تهران و استان البرز هستید و برای نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته شرکت یا منزل خود به دنبال تیمی متخصص هستید باعث افتخار ماست که به شما خدمت رسانی کنیم.

ما در شرکت اترک انرژی آماده ایم اجرای کلیه مراحل مشاوره، خرید، نصب و راه‌اندازی و نگهداری سیستم دوربین مدار بسته شما را عهدار شویم.امکان بازدید از نمونه پروژه های اجرایی این شرکت در تهران و کرج فراهم است.

 

در این شرکت کلیه خدمات تاسیسات الکتریکی و انفورماتیک (دوربین و شبکه ) انجام میپذیرد. جهت مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید.

 

لزوم استفاده از دوربین مدار بسته :

 

می‌دانیم امنیت یکی از اصلی‌ترین خواسته‌هایی است که هر فرد برای خانه و محل کار خود خواستار است. همه می‌خواهند در برابر مزاحمان ایمن باشند. یکی از وسایلی که در این زمینه خیلی به کمک ما آمده است سیستم دوربین مدار بسته می‌باشد. دوربین‌های امنیتی به شما این امکان را می‌دهند که با آگاهی از اینکه خانه شما محافظت می‌شود، بدون توجه به جایی که هستید، آرامش داشته باشید.

به طور مثال خیلی از والدین با نصب دوربین مدار بسته در اتاق کودکان خردسال خود می‌توانند از امنیت و آرامش کودک خود اطمینان حاصل کنند. یا کنترل لازم را بر عملکرد پرستاران کودکان یا افراد سالمند داشته باشند.

 

 

 

مزایای دوربین مدار بسته:

 

سرمایه گذاری در دوربین مدار بسته مزایای زیادی دارد. دوربین مدار بسته به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که از محل کار یا خانه خود دور هستید اوضاع تحت کنترل شما باشد و آرامش داشته باشید. در خیلی از کسب و کارهای بزرگ اینکه بخواهید در تمامی بخش از نگهبان استفاده کنید اصلا به صرفه نیست. دوربین مدار بسته کار شما را راحت کرده و هزینه های شما را به شدت کاهش می‌دهد.

همچنین این به عنوان یک عامل بازدارنده مفید برای فرصت طلبان و مزاحمان احتمالی عمل می‌کند. تحقیقات نشان میدهد که داشتن دوربین مداربسته در بسیاری از موارد باعث منصرف شدن سارقان شده است.  و در صورت در معرض سرقت قرار گرفتن، به مقامات کمک می کند تا مجرم را دستگیر کنند.

 

 

خدمات نصب دوربین مدار بسته :

 

از جمله چالش هایی که بر سر راه شما در مسیر خرید، نصب و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته وجود دارد موارد مشابه موارد زیر است :

  • از کجا خرید کنم ؟
  • چه برندی خرید کنم ؟
  • چه نوع دوربینی مناسب برای نیاز منه؟
  • چه رنج قیمتی خرید کنم جواب نیاز منه ؟
  • دوربینی که خریدم اصلی هست یا فیک؟
  • گارانتی که بهم میدن معتبره ؟
  • آیا به قیمت مناسب خرید کردم؟
  • نصب و راه اندازی رو به چه کسی بسپارم؟
  • آیا تخصص لازم دارن؟
  • هزینه نصب و راه اندازی چقدره؟
  • و ......

 

در شرکت اترک انرژی ما تلاش کردیم به نیازهای شما پاسخ داده و چالش های ذکر شده را تا حدودی برای شما حل کنیم. بطور مثال ما به خاطر سابقه چندین ساله در این زمینه آشنایی کامل به انواع محصولات و برند های موجود در بازار را داشته و تلاش میکنیم مناسب ترین محصول را مناسب با نیاز شما انتخاب کنیم. از سوی دیگر به خاطر همکاری چندین ساله با وارد کنندگان و تامین کنندگان محصولات، قیمت مناسب و اصالت محصولات را تضمین میکنیم. همچنین با استفاده از نفرات و  تیمی متخصص پروژه‌های سیستم دوربین مدار بسته شما را نصب و راه اندازی کرده و از ایرادهای ناشی از ایرادهای احتمالی جلوگیری می‌کنیم.

 

به شما این اطمینان را می‌دهیم که با سپردن پروژه خود به این شرکت راحتی و رضایت را برای شما فراهم آوریم. کلیه مراحل مشاوره، طراحی‌، خرید، نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مداربسته در این شرکت انجام می‌شود. و این امر موجب سرعت بیشتر در کار، هماهنگی بین تمام بخش‌ها، راحتی و درگیری زمانی و فکر کمتر کارفرمایان می‌گردد.

 

 

قیمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته :

 

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور معمولا هر ساله لیست قیمتی را ارائه می‌کند تحت عنوان تعرفه نرخ پایه خدمات فنی-تخصصی انفورماتیک؛ لازم به ذکر است آخرین لیست مربوط به سال 1400 می‌باشد.

 

در ادامه بخشی از این لیست را برای مشاهده شما عزیزان در این مطلب قرار می‌دهیم اما حتما در نظر داشته باشید که چون لیست متعلق به سال گذشته است و افزایش 60 درصدی حقوق نیروی انسانی این قیمت ها اصلا مبنای دقیق برآورد قیمت نمی‌باشد.

همچنین قیمت هر پروژه بسته به عوامل مختلفی مثل حجم کار، ارتفاع نصب، میزان تخصص مجری، منطقه و فاصله از شهر و .... قیمت گذاری میگردد.

 

در صورتی که تمایل دارید از هزینه دقیق پروژه خود مطلع شوید می‌توانید از کارشناسان ما مشاوره‌های لازم را بصورت رایگان  دریافت کنید.

 

 

 

 

 

مراحل نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته:

 

1-بازدید از پروژه توسط کارشناس

در مرحله اول شما باید تیم اجرایی مناسب با پروژه خود پیدا کنید. روند در مجموعه اترک انرژی به این طریق است که پس از تماس شما کارشناس ما از پروژه شما بازدید نموده و بررسی های اولیه را انجام میدهد.

همچنین نیاز شما بررسی شده و تعداد دوربین مورد نیاز را محاسبه می‌گردد(در صورت نداشتن نقشه طراحی). سپس پیشنهاد فنی-مالی آماده شده و برای شما ارسال می‌گردد.

 

2-خرید دوربین‌ها و متریال مورد نیاز

پس از تایید پیشنهاد قیمت و واریز مبلغ پیش پرداخت مرحله خرید متریال انجام می‌گردد. در ادامه متریال به پروژه ارسال شده و آماده سازیهای لازم جهت مرحله نصب و راه‌اندازی انجام می‌شود.

 

3- نصب و راه‌اندازی

تیم اجرایی اترک انرژی به محل پروژه شما اعزام شده و استارت نصب دوربین ها و کابل کشی‌های مربوطه زده می‌شود. مدت زمان این مرحله بسته به حجم پروژه شما متغیر می‌باشد.

 

4- تست و تحویل به بهره برداران

در آخر نیز صحت کارکرد کل سیستم تست شده و نقشه ها و مدارک تحویل بهره برداران می‌گردد. همچنین در صورت لزوم آموزش های لازم به بهره برداران داده شده تا مشکلات احتمالی به حد اقل برسد.

 

5- سرویس و نگهداری

این بخش مناسب مجموعه های بزرگ با تعداد دوربین های بالا می‌باشد. در این زمینه تیم ما کلیه سرویس و نگهداری سیستم مداربسته و شبکه شما عهده دار می‌باشد.

 

 

مزایای و معایب استفاده از تیم با تجربه :

در پایان این مطلب میخواهیم به بررسی مزایا و معایب سپردن تیم کار نصب دوربین مدار بسته به تیمی متخصص را بررسی کنیم تا تصمیم گیری را برای شما عزیزان راحت تر کنیم.

 

 

مزایای استفاده از متخصص :

 

  1. سرعت انجام کار بالا
  2. کار دقیق و مرتب و منظم
  3. صرف وقت کمتر و راحتی و آسایش بیشتر
  4. خیال راحت از بابت انجام درست کارها
  5. عدم صدمه به تجهیزات بدلیل ضعف تخصص
  6. پاسخگویی تیم اجرایی در صورت بروز مشکل
  7. و .....

 

معایب استفاده از متخصص :

 

  1. هزینه به ظاهر بیشتر (معمولا در بلند مدت عیوب کار ارزان مشخص می‌شوند و در ابتدا به نظر به صرفه‌تر هستند)
  2. سر رفتن حوصله شما به خاطر داشتن وقت آزاد بیشتر و خیال راحت تر

 

 

تبریک سال جدید به همه مشتریان